Kadrowa
wróć do strony głównejZapewne masz bogate CV, a jeszcze bogatsze doświadczenie i ja to ogromnie doceniam. Wiem, ile wysiłku, zdyscyplinowania i ciągłego uczenia się wymaga ten zawód. Wiem również, ile satysfakcji i radości może dawać.
Dlatego, my tutaj w Crede Experto, naprawdę lubimy naszą pracę, a nade wszystko uwielbiamy, pomagać naszym klientom.
Nasza firma stale się rozwija, ale cały czas – tak jak na samym początku- ważne jest dla nas, aby zasady pracy przypominały bardziej pracę w rodzinnej firmie, niż w korporacji. Dlatego to nie Twoje CV będzie decydować, czy zaprosimy Cię na rozmowę, ale to kim jesteś, jak potrafisz pracować i co planujesz robić.
Proszę zapoznaj się z informacjami, które przygotowałam, a na końcu wypełnij ankietę. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że jesteś osobą, która będzie się świetnie czuła z nami na jednym pokładzie.
Startujemy!
Kogo szukam
Osoby:
- samodzielnej – zależy mi na tym, abyś była gotowa podejmować decyzje – umiała i lubiła robić to bez niepotrzebnego stresu i napięcia. Byś miała umiejętność wyznaczania celów i ich osiągania. Nastawienie na efekt i skuteczność jest kluczem do szybkiego i efektywnego działania, które bardzo cenię;
- relacyjnej – mającej łatwość nawiązywania kontaktów i lubiącej rozmawiać z ludźmi – TAK, z ludźmi… bo o nich tutaj chodzi, klienci, pracownicy, partnerzy, konkurenci, kooperanci… z nimi wszystkimi trzeba umieć i chcieć budować relacje, współpracować w atmosferze zaufania i szczerości;
- dokładnej, ale szybkiej w działaniu operacyjnym – pracującej nie tyle ciężko, co sprytnie, stosującej usprawnienia,
- perfekcyjnie zorganizowanej – o tym już pisałam, ale pracując z nami musisz mieć umiejętności planowania i organizowania na najwyższym poziomie, dla nas czas jest kluczowy. Powinnaś umieć wyznaczać zadania sobie i innym, skutecznie je egzekwować, pilnując terminów i jakości wykonania;
- odpowiedzialnej – za siebie i swoje decyzje, za zespół, w którym na co dzień będziesz pracować, budującej partnerstwo i czującej satysfakcję z posiadania mocy sprawczej;
- komunikatywnej – swobodnie przekazującej informacje w sposób klarowny i zrozumiały, również osobom spoza branży;
- zaangażowanej – w wykonywanie pracy o najwyższej jakości, bez błędów i pomyłek;
- dbającej o swój rozwój – co będzie podstawą do rozwijania umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania najlepszych decyzji;
- gotowej do podróżowania – wyjazdy na szkolenia, warsztaty, spotkania z klientami nie są rzadkością, podróże są częścią tej pracy;
- posługującej się językiem obcym – przy czym angielski nie jest dla nas językiem obcym Jeśli nie znasz języków …, to spokojnie, damy radę, ale musisz być gotowa zacząć się uczyć. Jeśli natomiast władasz niemieckim lub francuskim, będę bardziej niż zadowolona!
Jeśli czujesz, że w którymś z wymienionych wyżej obszarów niedomagasz, nie przejmuj się – szkolimy się, jeździmy na warsztaty, na stałe współpracujemy z coachem, uczymy się i poznajemy nowe kompetencje!
Zawsze jest czas na rozwój, wystarczy, że rozumiesz czego jeszcze nie wiesz i odczuwasz satysfakcję z sięgania po coraz więcej wiedzy. Jeśli chcesz i szybko się uczysz … razem znajdziemy sposób na Twój rozwój.
Jak będą wyglądać Twoje codzienne obowiązki?
Będziesz osobą, od której będzie zależeć jak dobrze będzie nasza praca realizowana i jak dobrze będzie odbierana przez klientów.
Dlatego ważne jest, byś miała doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, z uwzględnieniem specyfiki pracy w biurze rachunkowym, w obsłudze różnych rodzajów firm.
Koniecznością jest posiadanie kompetencji pozwalających profesjonalnie rozwiązywać problemy klientów, bez stresu i niepotrzebnych emocji. Prawidłowo analizować i wyjaśniać wszelkie sytuacje, jakie zdarzają się w obszarze kadr i płac. Utrzymywanie dobrego kontaktu z klientem będzie znaczącą częścią codziennej pracy.
Odpowiadając na ich potrzeby musisz posiadać wiedzę z zakresu kodeksu pracy, ustawy o ubezpieczeniach społecznych i innych przepisach związanych z obszarem naliczania płac i prowadzenia spraw kadrowych.
Do Twoich obowiązków będzie należeć przede wszystkim:
- przygotowywanie umów i innych dokumentów kadrowych, prowadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników oraz zakładanie i archiwizacja akt osobowych dla nowych osób, dbanie o prawidłowy i uporządkowany obieg dokumentów,
- poprawna kalkulacja i naliczanie wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych na podstawie sporządzanych ewidencji czasu pracy w różnych systemach pracy, weryfikacji ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, sprawdzaniu poprawności druków i wniosków, takich jak: L4, wnioski urlopowe itp.,
- przygotowywanie deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS z wykorzystaniem programu Płatnik,
- tworzenie i monitorowanie wewnętrznych regulaminów i procedur,
- sporządzanie różnego rodzaju raportów i zestawień, głównie z zaawansowanym wykorzystaniem Excela,
- bieżące wsparcie z zakresu prawa pracy dla pracowników klientów, udzielanie wyjaśnień i wydawanie zaświadczeń,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, PFRON, komornicy), sporządzanie pism, wyjaśnień, prowadzenie rozmów,
- udział w spotkaniach i zebraniach, konsultacje i porady dla klientów,
- precyzyjne i jasne komunikowanie klientom zmian w przepisach i ich skutków dla ich działalności,
- dbanie o jakość i aktualność wiedzy.
Inne zagadnienia, o których nie można zapomnieć:
- dbanie o wizerunek firmy, wsparcie dla osób zajmujących się mediami społecznościowymi,
- wysoce skuteczne planowanie i optymalizacja pracy,
- praca w reżimie bieżącej notyfikacji czasu pracy i rejestru godzin,
- wysokie kompetencje komunikacyjne, zwłaszcza w formie mailowej,
- ścisła współpraca z kierownikiem działu i zespołem, dbanie o płynny przepływ informacji o statusie projektów i sytuacji w sprawach klientów.
Od kadrowej oczekuję wiedzy i rzetelności.
Oprócz tego, chciałabym, abyś była osobą otwartą, sumienną i zaangażowaną w swoją pracę. Miej świadomość, że moi pracownicy są dla mnie najważniejsi.
Od ponad 15 lat buduję przyjazne miejsce pracy, w którym ludzie się szanują, wspierają i po prostu lubią. Dlatego poszukuje osoby ciepłej i serdecznej, która będzie potrafiła w odpowiedni sposób zaopiekować się moimi klientami. Cenię indywidualne podejście do każdego i odpowiadanie na jego potrzeby.
Chciałabym, abyś była opiekuńcza i cierpliwa – budowała atmosferę zaufania i wsparcia zarówno wśród klientów jak i ich pracowników.