Asystentka Działu Kadr i Płac

wróć do strony głównej

Nasza firma stale się rozwija, ale ważne jest dla nas, aby zasady pracy przypominały bardziej pracę w rodzinnej firmie, niż w korporacji.

Dlatego to nie Twoje CV będzie decydować, czy zaprosimy Cię na rozmowę, ale to kim jesteś, jak potrafisz pracować i co planujesz robić.

Proszę zapoznaj się z informacjami, które przygotowałam, a na końcu wypełnij ankietę. Dzięki temu będziemy  mieć pewność, że jesteś osobą, która będzie się świetnie czuła z nami na jednym pokładzie.

Startujemy!

Kogo szukam

Osoby:

  • samodzielnej – zależy mi na tym, abyś była gotowa podejmować decyzje – umiała i lubiła robić to bez niepotrzebnego stresu i napięcia. Byś miała umiejętność wyznaczania celów i ich osiągania. Nastawienie na efekt i skuteczność jest kluczem do szybkiego i efektywnego działania, które bardzo cenię,
  • relacyjnej – mającej łatwość nawiązywania kontaktów i lubiącej rozmawiać z ludźmi – TAK, z ludźmi… bo o nich tutaj chodzi, klienci, pracownicy, partnerzy, konkurenci, kooperanci… z nimi wszystkimi trzeba umieć i chcieć budować relacje, współpracować w atmosferze zaufania i szczerości,
  • dokładnej, ale szybkiej w działaniu operacyjnym – pracującej nie tyle ciężko, co sprytnie, stosującej usprawnienia,
  • perfekcyjnie zorganizowanej – o tym już pisałam, ale pracując z nami musisz mieć umiejętności planowania i organizowania na najwyższym poziomie, dla nas czas jest kluczowy. Powinnaś umieć wyznaczać zadania sobie i innym, skutecznie je egzekwować, pilnując terminów i jakości wykonania,
  • odpowiedzialnej – za siebie i swoje decyzje, za zespół, w którym na co dzień będziesz pracować, budującej partnerstwo i czującej satysfakcję z posiadania mocy sprawczej,
  • komunikatywnej – swobodnie przekazującej informacje w sposób klarowny i zrozumiały, również osobom spoza branży,
  • zaangażowanej – w wykonywanie pracy o najwyższej jakości, bez błędów i pomyłek,
  • dbającej o swój rozwój – co będzie podstawą do rozwijania umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania najlepszych decyzji,
  • posługującej się językiem obcym – przy czym angielski nie jest dla nas językiem obcym Jeśli nie znasz języków …, to spokojnie, damy radę, ale musisz być gotowa zacząć się uczyć. Jeśli natomiast władasz niemieckim lub francuskim, będę bardziej niż zadowolona!

Jeśli czujesz, że w którymś z wymienionych wyżej obszarów niedomagasz, nie przejmuj się – szkolimy się, jeździmy na warsztaty, na stałe współpracujemy z coachem, uczymy się i poznajemy nowe kompetencje!

Zawsze jest czas na rozwój, wystarczy, że rozumiesz czego jeszcze nie wiesz i odczuwasz satysfakcję z sięgania po coraz więcej wiedzy. Jeśli chcesz i szybko się uczysz… razem znajdziemy sposób na Twój rozwój.

Jak będą wyglądać Twoje codzienne obowiązki?

Będziesz osobą, od której będzie zależeć jak dobrze będzie nasza praca realizowana i jak dobrze będzie odebrana przez klientów.

Nie musisz mieć dużego doświadczenia merytorycznego, wszystkiego Cię nauczymy, ale ważne byś od początku rozumiała specyfikę pracy w biurze rachunkowym, bo będziesz mieć do czynienia z obsługą różnego rodzaju firm.

Koniecznością jest posiadanie kompetencji pozwalających profesjonalnie rozwiązywać problemy klientów, bez stresu i niepotrzebnych emocji.

Prawidłowo analizować i wyjaśniać wszelkie sytuacje, jakie zdarzają się w obszarze kadr i płac.  Utrzymywanie dobrego kontaktu z klientem będzie znaczącą częścią codziennej pracy.

Do Twoich obowiązków będzie należeć przede wszystkim:

  • pomoc przy poprawnej kalkulacji i naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych na podstawie sporządzanych ewidencji czasu pracy w różnych systemach pracy, weryfikacji ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, sprawdzaniu poprawności druków i wniosków, takich jak: L4, wnioski urlopowe itp.,
  • pomoc przy przygotowywaniu deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS z wykorzystaniem programu Płatnik,
  • sporządzanie różnego rodzaju raportów i zestawień, głównie z zaawansowanym wykorzystaniem Excela,
  • bieżące wsparcie z zakresu prawa pracy dla pracowników klientów, udzielanie wyjaśnień i wydawanie zaświadczeń,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, PFRON, komornicy), sporządzanie pism, wyjaśnień, prowadzenie rozmów,
  • udział w spotkaniach i zebraniach, konsultacje i porady dla klientów,
  • dbanie o jakość i aktualność wiedzy.

Inne zagadnienia, o których nie można zapomnieć:

  • dbanie o wizerunek firmy, wsparcie dla osób zajmujących się mediami społecznościowymi,
  • wysoce skuteczne planowanie i optymalizacja pracy,
  • praca w reżimie bieżącej notyfikacji czasu pracy i rejestru godzin,
  • wysokie kompetencje komunikacyjne, zwłaszcza w formie mailowej,
  • ścisła współpraca z kierownikiem działu i zespołem, dbanie o płynny przepływ informacji o statusie projektów i sytuacji w sprawach klientów.

Od asystentki do spraw kadr i płac oczekuję przede wszystkim rzetelności i zaangażowania.

Oprócz tego, chciałabym, abyś była osobą otwartą, sumienną i czerpiącą radość ze swojej pracy. Miej świadomość, że moi pracownicy są dla mnie najważniejsi.

Od ponad 15 lat buduję przyjazne miejsce pracy, w którym ludzie się szanują, wspierają i po prostu lubią.  Dlatego poszukuje osoby ciepłej i serdecznej, która będzie potrafiła w odpowiedni sposób zaopiekować się moimi klientami.

Jeśli chcesz zacząć ciekawą pracę, chętnie się Tobą zaopiekujemy.

    Aplikuj na stanowisko

    Dane osobowe

    Imię i Nazwisko [wymagane]:

    Adres e-mail [wymagane]:

    Telefon kontaktowy [wymagane]:

    Dlaczego uważasz, że powinnam Cię zatrudnić:

    Co chcesz wnieść do naszego zespołu:

    Ocena wiedzy

    Jak oceniasz swoją wiedzę kadrową w skali "szkolnej" od 2-mierna do 6-celująco (pod każdym zagadnieniem zostawić miejsce na krótki opis zakresu wiedzy z poszczególnego tematu)

    Znajomość kodeksu pracy

    Oceń:
    Krótki opis:

    Znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych

    Oceń:
    Krótki opis:

    Kalkulacja płac polskich

    Oceń:
    Krótki opis:

    Zasady zawierania i wypowiadania umów o pracę, zlecenie, o dzieło w różnych formach

    Oceń:
    Krótki opis:

    Rozliczanie obcokrajowców

    Oceń:
    Krótki opis:

    Rozliczanie różnego rodzaju systemów czasu pracy, w tym rozliczanie nadgodzin

    Oceń:
    Krótki opis:

    Obsługa i rozliczanie zwolnień, zasiłków, wynagrodzeń chorobowych, ekwiwalentów urlopowych

    Oceń:
    Krótki opis:

    Obsługa programu płatnik

    Oceń:
    Krótki opis:

    Ogólna wiedza prawna (zasady oskładkowania osób prowadzących rożne formy działalności, zbiegi tytułów do ubezpieczeń, nabywanie praw emerytalnych, zasady delegowania pracowników za granicę)

    Oceń:
    Krótki opis:

    Rozliczanie pensji zagranicznych

    Oceń:
    Krótki opis:

    Zdolności komunikacyjne, w tym redagowanie tekstów i maili (swoboda wypowiedzi, logika i skuteczność komunikacji mailowej, dbanie o porządek i poufność danych)

    Oceń:
    Krótki opis:

    Kompetencje techniczne (łatwość przyswajania nowych rozwiązań technologicznych, obsługa programów, urządzeń biurowych, otwartość na nowe technologie)

    Oceń:
    Krótki opis:

    Języki (jaki i w jakim stopniu)

    Oceń:
    Krótki opis:

    Inne (jeśli chcesz się pochwalić jakąś wiedzą, bądź umiejętnościami, wpisz tutaj)

    Pytania rekrutacyjne

    Z jakimi projektami/firmami miałaś do tej pory do czynienia, obsługę ilu pracowników prowadziłaś jednocześnie?

    Z jakimi narzędziami do prowadzenia kadr i płac miałaś do tej pory do czynienia?

    Czy i jak uczysz się o kadrach i płacach?

    Czego nowego nauczyłaś się ostatnio?

    Co według Ciebie jest najgorsze w pracy kadrowej według Ciebie, co sprawia Ci największą trudność w pracy?

    Co jest najlepsze w pracy kadrowej według Ciebie, w czym jesteś najlepsza?

    Czy podjęłaś kiedyś jakąś decyzję zawodową, której żałowałaś, jeśli tak, to jaką?

    Jak Ci się wydaje, czy zostanie wprowadzone ozusowanie umów o dzieło i jakie może to mieć znaczenie dla biznesu klientów, z którymi pracujesz?

    W jaki sposób organizujesz swój dzień pracy, czy i jakich narzędzi do tego używasz?

    Czy określiłabyś siebie jako osobę samodzielną, dlaczego?

    Napisz kilka słów o sobie, o tym jaką osobą jesteś, co lubisz robić poza pracą, jakie masz plany na najbliższe 5 lat?

    W jaki sposób nawiązujesz i budujesz kontakt z klientem?

    Co jest Twoim celem, jeśli chodzi o pracę?

    Kto jest Twoim idolem, kto Cię inspiruje?

    Ile chcesz zarabiać "na rękę" miesięcznie?

    Ile czasu zajęło Ci wypełnienie tej ankiety?

    Jeśli masz do mnie jakieś pytania, tutaj możesz mi je zadać


    Administratorem danych osobowych jest:
    Kancelaria Podatkowa CREDE EXPERTO, Łódź, ul. 6 Sierpnia 1/3, NIP: 729-115-85-47. W każdym dowolnym momencie, masz prawo dostępu do danych, uzyskania ich kopii, żądania przeniesienia i usunięcia oraz do ich poprawiania. W każdej chwili, możesz również odwołać lub ograniczyć każdą ze zgód na przetwarzanie danych. Jeśli uważasz, że Twoje dane są przetwarzane w sposób niewłaściwy, masz prawo zgłoszenia sprzeciwu oraz skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować na adres: biuro@crede.com.pl lub pisemnie na ww. adres Administratora.