Asystentka Działu Kadr i Płac ze znajomością języka francuskiego
wróć do strony głównejNasza Kancelaria poszukuje Asystentki do Działu Kadr i Płac, która płynnie posługuje się językiem francuskim tak w mowie jak i piśmie a dodatkowo lubi pracę biurową i kontakt z ludźmi.
Na co dzień zajmujemy się naliczaniem płac pracowników kierowanych do pracy we Francji przez różne polskie firmy. Nasze obowiązki obejmują również kontakty z urzędami, kontrahentami, uzyskiwanie informacji i udzielanie wyjaśnień w języku francuskim. I do tego rodzaju pracy szukamy kandydatów.
Nie musisz mieć wiedzy kadrowej, ale ważne, byś lubiła tego rodzaju pracę, wykonywała ją ze śmiałością, chęcią i zaangażowaniem.
Proszę zapoznaj się z informacjami, które przygotowałam, a na końcu wypełnij ankietę.
Dzięki temu będziemy mieć pewność, że jesteś osobą, która będzie się świetnie czuła w naszej firmie a ja będę się cieszyć z kolejnego świetnego pracownika w naszym zespole.
Kogo szukam
Osoby:
- Samodzielnej i dociekliwej – zależy mi na tym, abyś była gotowa sprawnie pracować według własnego planu, wyszukiwać potrzebne informacje podejmować trafne decyzje bez niepotrzebnego stresu i napięcia,
- relacyjnej – mającej łatwość nawiązywania kontaktów i lubiącej rozmawiać z ludźmi,
- dokładnej, ale szybkiej w działaniu operacyjnym – pracującej sprytnie i efektywnie,
- perfekcyjnie zorganizowanej – o tym już pisałam, ale pracując z nami musisz mieć umiejętności planowania i organizowania na najwyższym poziomie, dla nas czas jest kluczowy. Powinnaś umieć wyznaczać sobie zadania, skutecznie je realizować, pilnując terminów i jakości wykonania,
- odpowiedzialnej – za siebie i swoje decyzje, za zespół, w którym na co dzień będziesz pracować, budującej partnerstwo i czującej satysfakcję z posiadania mocy sprawczej,
- komunikatywnej – swobodnie przekazującej informacje w sposób klarowny i zrozumiały, również osobom spoza branży,
- zaangażowanej – w wykonywanie pracy o najwyższej jakości, bez błędów i pomyłek,
- proaktywnej, śmiałej, z pomysłami i inicjatywą – takiej, która samodzielnie szuka informacji i przekłada je na praktykę, która zna i wie, jak interpretować przepisy, która potrafi odkryć potrzeby klientów, proponuje usprawnienia, myśli o przyszłości z optymizmem i nadzieją,
- dbającej o swój rozwój – co będzie podstawą do rozwijania umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania najlepszych decyzji,
- posługującej się biegle językiem francuskim w mowie i piśmie,
- znajomość programu memoQ będzie dodatkowym atutem.
Do Twoich obowiązków będzie należeć przede wszystkim:
- wyszukiwanie informacji na stronach francuskojęzycznych, jak również poprzez rozmowy bezpośrednie, mailowe i telefoniczne,
- tłumaczenie przygotowanych umów, deklaracji, ewidencji i innych dokumentów kadrowych na język francuski,
- bieżące tłumaczenie informacji z zakresu prawa pracy dla pracowników zatrudnionych we Francji, udzielanie wyjaśnień,
- dbanie o jakość i aktualność wiedzy,
- tworzenie i redagowanie wpisów francuskojęzycznych,
- precyzyjne i jasne komunikowanie współpracownikom, przełożonym i klientom informacji o pozyskanej wiedzy.
Inne zagadnienia, o których nie można zapomnieć:
- dbanie o wizerunek firmy, uczestniczenie w wydarzeniach związanych z pracą,
- wysoce skuteczne planowanie i optymalizacja pracy,
- praca w reżimie bieżącej notyfikacji czasu pracy i rejestru godzin,
- wysokie kompetencje komunikacyjne, zwłaszcza w formie mailowej,
- ścisła współpraca z managerem działu i zespołem, dbanie o płynny przepływ informacji o statusie projektów i sytuacji w sprawach klientów.
Od Asystentki do spraw kadr i płac oczekuję dociekliwości, oraz odczuwania satysfakcji i radości i z poszerzania wiedzy.
Oprócz tego, chciałabym, abyś była osobą otwartą, uczciwą, sumienną i zaangażowaną w swoją pracę. Miej świadomość, że moi pracownicy są dla mnie najważniejsi. Od ponad 15 lat buduję przyjazne miejsce pracy, w którym ludzie się szanują, wspierają i po prostu lubią. Dlatego poszukuje osoby ciepłej i serdecznej, która będzie potrafiła w odpowiedni sposób zaopiekować się sprawami działu francuskiego.
Cenię indywidualne podejście do każdego i odpowiadanie na jego potrzeby. Chciałabym, abyś była opiekuńcza i cierpliwa – budowała atmosferę zaufania i wsparcia zarówno wśród klientów jak i ich pracowników.